۲۲ تا از بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در سال ۲۰۲۱

با پیشرفت چشمگیر پست ها و استوری های ویدیویی در اینستاگرام، الآن بهترین وقت برای دانلود کردن چند تا از بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو است. از افزایش زمان ویدیوها تا اضافه کردن برخی انیمیشن ها، برند های متفاوت و فیلتر های متفاوت همه و همه با هزاران اپلیکیشن با کارآیی سریع و آسان انجام میشوند که اکثر آنها هم رایگان هستند. پس لازم نیست که یک عکاس فوق حرفه ای رو برای انجام چنین کاری ثبت نام کنید یا یک دوربین فوق حرفه ای برای ضبط چنین ویدیوهایی سفارش بدید؛ به جای این ها، این شما و این هم 22 تا از بهترین اپلیکیشن ها برای ویرایش ویدیوهای اینستاگرامی:

  1. اپلیکیشن هایی برای ویرایش های سریعتر و راحت تر
  2. اپلیکیشن هایی برای ویرایش های حرفه ای تر
  3. اپلیکیشن هایی برای اضافه کردن فیلتر های متفاوت
  4. اپلیکیشن هایی برای اضافه کردن افکت های جذاب
  5. اپلیکیشن

1- چند اپلیکیشن برای ویرایش های سریعتر و راحت تر

اگر به طور خاص برای اینستاگرام فیلم برداری میکنید بیشتر اوقات با چند تغییر کوچک و ویرایش ریز میتوانید ویدیوی خود را آماده پست کردن و ارسال کردن در اینستاگرام کنید. ما چند تا از این اپلیکیشن ها را برایتان نام برده و توضیح داده ایم تا بتوانید راحت تر و بهتر ویدیوهایتان را بهتر و زیباتر کنید.

1 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Inshot

این اپلیکیشن از سری اپلیکیشن هایی است که آرزو میکنید کاش سریعتر با آن آشنایی داشتید. ابعاد ویدئوهای اینستاگرامی با توجه به مکانی که آن را پست میکنید تغییر میکند. برای مثال ابعاد استوری های اینستاگرامی9:16 است. ولی اگر این ویدیو را فقط برای فید خود ایجاد میکنید، ممکن است بخواهید تا آن را کمی برش دهید تا با کادر شما مناسب باشد. ممکن است زمان زیادی ببرد تا شما عکس هایتان را در ابعاد مناسب ویرایش کنید و یا ویرایش یک ویدیو اندازه های خاص فریم کار سخت و زمان بری است ولی این اپلیکیشن تمام این مشکلات را حل میکند.

با این اپلیکیشن هم میتوانید فیلم های خودتان را کوتاه تر کنید و یا سرعت کلیپ خود را افزایش دهید و یا حتی میتوانید فیلتر هایی را به آن اضافه کنید، و هم در زمان هایی که میخواهید کلیپی را در اینستاگرام پست کنید بسیار مناسب است. با استفاده از تکنولوژِی کانواس در این اپلیکیشن شما میتوانید اندازه فریم کلیپ مورد نظر را تنظیم کنید تا درست مناسب استوری یا پست اینستاگرامی شما باشد. همچنین میتوانید به تصویر های خودتون رنگ پس زمینه، موسیقی و حتی استیکر های متفاوت اضافه کنید. در ضمن این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس رایگان است.

لینک دانلود اپلیکیشن اینشات برای اندروید

2 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Magisto

این یک اپلیکیشن فوق هوشمند برای ویرایش ویدیو های شماست. اپلیکیشن مگیستو دارای یک هوش مصنوعی پیچیده است که سعی در یافتن بهترین قسمت از ویدیوی شماست و از آن بخش از ویدیو به طور هوشمندانه شروع به اعمال تغییراتی چون ویرایش، تثبیت، تشخیص چهره، فیلتر های ویدیو و حتی برش خودکار ویدیو است تا فیلم شما را در بهترین قاب ممکن جمع بندی کند. با این که نحوه کار هوش مصنوعی اپلیکیشن بسیار پیچیده است کار کردن با این اپلیکیشن خیلی راحت تر است و حتی میتوانید برای شروع با یکی از ویدیو هایی که مگیستو برایتان به طور خودکار ارائه میدهد کار کنید تا نحوه استفاده از آن را به خوبی یاد بگیرید. علاوه بر همه اینها میتوانید از تصاویرتان ویدیو بسازید و یا به آن ها آهنگی از آهنگ های منحصر به فرد مگیستو اضافه کنید و آن را به وسیله خود اپلیکیشن به اشتراک بگذارید. مگیستو یک دوره پنج روزه رایگان را به شما پیشنهاد میدهد و سپس یک سرویس ماهانه با ماهیانه حدود 5 دلار هزینه نیاز خواهد داشت.

لینک دانلود اپلیکیشن Magisto برای اندروید

3 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Tik-Tok

این روزها همه در مورد محتوای اعتیاد آور تیک تاک حرف میزنند. ولی آیا میدونستید که ویرایش کننده ویدیوی اپلیکیشن تیک تاک برای استوری های اینستاگرامی فوق العادست؟ تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های متفاوت برای ویرایش ویدیو است که آن را به یکی از ویرایشگر های همه کاره و با کاربردی آسان تبدیل کرده است. تیک تاک از اضافه کردن جلوه های ویژه به نحوه تغییر استوری تا فیلتر های ویدیویی متفاوت رو پشتیبانی میکند.

لینک دانلود اپلیکیشن تیک تاک برای اندروید

4 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Wondershare Filmorago

شاید تا به امروز فیلمورا را به عنوان یک اپلیکیشن پلتفرم ویندوز شناخته باشید ولی نسخه اندروید این اپلیکیشن هم موجوده و با اسم هایی مثل واندرشیر ویدیو ادیتور و غیره معروف است. برای ویرایش های راحت تر ، از “حالت آسان” FilmoraGo استفاده کنید. شما می توانید به راحتی کلیپ های ویدئویی را به هم اضافه کنید ، به فیلم های بریده شده خود موسیقی اضافه کنید و فقط در عرض چند دقیقه فیلم نهایی را ذخیره کنید. این واقعاً تمام نکات منفی  را از ویرایش ویدئو می گیرد و می تواند به شما کمک کند محتوایی ساده اما جذاب برای فید خود ایجاد کنید!  فیلمورا برای صحنه ها یا  منظره یا مربع مناسب تر است ، زیرا اپلیکیشن وقتی به صورت افقی نگه داشته شود کار می کند. مدتی طول می کشد تا عادت کنید ، اما فضای صفحه نمایش اختصاص داده شده برای پیش نمایش فیلم های شما ارزش آن را دارد! نسخه رایگان فیلموراگو یک علامت به ویدیوی شما اضافه میکند که برای حدف آن باید نسخه اصلی فیلموراگو را خریداری کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Wondershare Filmorago برای اندروید

5 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Quick by pro go

اپلیکیشن کوییک به شما کمک می کند از طریق فیلم های موجود در رول دوربین و تصاویر وارد شده ، محتوای ویدیویی عالی برای فید اینستاگرام خود ایجاد کنید.

هنگامی که کلیپ های ویدئویی مورد علاقه خود را انتخاب کردید ، کوییک با یافتن جالبترین “لحظات” از فیلم شما جادوی خود را انجام می دهد – اگر یک وبلاگ نویس گردشگری و طبیعت گردی هستید و می خواهید به سرعت و به راحتی فیلم های خود را به جذاب ترین فیلم کوتاه کنید ، این اپلیکیشن بسیار عالی است. شما با این اپلیکیشن میتوانید افکت ها و آهنگ های متفاوتی را به ویدیوی خود اضافه کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Quick by pro go برای اندروید

6 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Mojo

Mojo که یک اپلیکیشن محبوب با تیمی خوب و کارآمد است ، به شما کمک می کند ویدیوهایی پویا برای استوری های اینستاگرامی تان ایجاد کنید ، حتی اگر هیچ فیلمی برای قرار دادن ندارید.

اگر می خواهید یک پست وبلاگ را به نمایش بگذارید یا محتوای متنی داشته باشید که می خواهید در فید خود برجسته کنید ، این اپلیکیشن بسیار مفید است. اگر می خواهید استوری اینستاگرام خود را بیش از یک استوری ساده کنید ، با موجو میتوانید به آن متن اضافه کنید ، رنگ پس زمینه را تغییر دهید و “صفحات” را با سلیقه خود تغییر دهید. پس از پایان کار ، می توانید طرح های خود را در دوربین خود ذخیره کنید تا بعداً در اینستاگرام برنامه ریزی شود یا مستقیماً از برنامه ارسال کنید!

لینک دانلود اپلیکیشن موجو برای اندروید

7 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Adobe spark video

اگر میخواهید تا به بهترین نحو ممکن ویدیو هایتان را ادیت کنید سری به این اپلیکیشن بزنید.

اسپارک ویدیو تواند به شما کمک کند به راحتی عکس ها ، کلیپ های ویدیویی و متن را در یک استوری ویدیویی جمع آوری کنید. بدون نرم افزار گران قیمت یا جدول زمانی پیچیده!

ویژگی های این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا پست های خود را با انیمیشن های زیبا و متحرک ، طرح بندی های جذاب و متن ، تکمیل کنید! این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس رایگان است.

آیا می دانید اکنون می توانید این اپلیکیشن را به عنوان یک افزونه گوگل کروم داشته باشید؟ افزونه ادوب اسپارک به شما امکان می دهد تصاویر را با چند کلیک به اشتراک بگذارید!

لینک دانلود اپلیکیشن Adobe spark video برای اندروید

8 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Imove

این اپلیکیشن فقط برای آی او اس است تا به عنوان یک ابزار ویرایش برای نسل بعدی سازندگان و فیلمبرداران دیجیتال عمل کند. اگر ویدیوها و پیش پرده های طولانی تری ایجاد می کنید ، ابزاری عالی برای استفاده است. همراه با ابزارهای مفید بسیاری مانند فیلترهای داخلی ، الگوها ، انتقال ها و گزینه ایجاد یک استوری اینستاگرامی مفید. همراه با ویژگی های صرفه جویی در وقت مانند امکان به اشتراک گذاری پروژه ها از طریق ایر دراپ یا ایمیل و ذخیره آنها در فایل های کلاود.

لینک دانلود اپلیکیشن Imove برای آی او اس

اپلیکیشن هایی برای ویرایش های حرفه ای تر

آماده خلق چیزی کمی بیشتر سینمایی هستید؟ یا شاید شما می خواهید عناصری مانند انیمیشن ها ، آرم خود و فونت های تجاری را اضافه کنید؟در اینجا برخی از اپلیکیشن های مورد علاقه ما برای ایجاد محتوای ویدیویی با ظاهری حرفه ای ، در دستگاه تلفن همراه شما وجود دارد!

9 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Adobe premiere rush CC

شاید شما هم در مورد Adobe Premiere Pro چیزی شنیده باشید – یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای ویرایش فیلم برای فیلمبرداران حرفه ای. اما آیا می دانید یک اپلیکیشن خواهر برای Premiere Pro وجود دارد که به طور ویژه برای ویرایش های تلفن همراه و اشتراک اجتماعی ساخته شده است؟

برای کمک به شما در ویرایش ، برش ، قالب بندی و به اشتراک گذاری محتوای عالی در کانال های اجتماعی شما طراحی شده و از قبل به یک ابزار محبوب در یوتیوب تبدیل شده است! یکی از مزایای بزرگ این اپلیکیشن این است که نسخه دسک تاپ را ایجاد کرده است و با ذخیره شدن همه پروژه ها در فضای ابری شما می توانید هر پروژه ای را از تلفن همراه یا لپ تاپ خود انتخاب کنید! بعلاوه، در این اپلیکیشن می توانید از میان الگوهای گرافیکی متحرک که به صورت حرفه ای طراحی شده اند برای-استفاده در ویرایش های ویدئویی- استفاده کنید ، که بسیار بسیار به درد عکاسان میخورد. همچنین این امکان وجود دارد که رنگ های فریم را با تنظیمات از پیش تعیین شده ، ابعاد ویدئو متناسب با عمودی و مربع و ابزارهای دیگر تغییر دهید تا به شما کمک کند فیلم های خود را با مارک شخصی خود مطابقت دهید.

لینک دانلود اپلیکیشن Adobe premiere rush CC برای اندروید

10 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Over

بسیاری از مطالب اینستاگرام ما در سراسر خبرها و استوری ها با این اپلیکیشن ساخته شده اند! وقتی نوبت به ویرایش فیلم ها برای استوری های اینستاگرامی می رسد، این اپلیکیشن ابزاری عالی است شما می توانید یک الگوی ویدیویی را از اپلیکیشن انتخاب کنید ، به فیلم های موجود خود جلوه های گرافیکی متحرک اضافه کنید ، تصاویر موجود برای ارسال از کتابخانه اور را انتخاب کنید و سفارشی سازی کنید ویدیو با رنگ ، نشان و فونت مارک تجاری خود را روی ویدیو بزنید و…!

لینک دانلود اپلیکیشن Over برای اندروید

11 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Kinemaster

این مورد برای افراد کمال گراست  با این اپلیکیشن می توانید کلیپ های ویدئویی خود را فریم به فریم برش داده و مرتب کنید ، و این ویژگی کاین مستر را به یکی از بهترین اپلیکیشن های تلفن همراه برای ویرایش دقیق ویدیو ها تبدیل می کند. این اپلیکیشن دارای یک نسخه رایگان است که چندین ویژگی اساسی در آن قفل است و در ویدیوهایی که به اشتراک میگذارید لوگوی خود را می اندازد ولی میتوانید آن را به صورت ماهیانه و سالیانه برای دسترسی بهتر دریافت کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن Kinemaster برای اندروید

12 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی LumaFusion

یکی دیگر اپلیکیشن های محبوب وبلاگر ها و ضبط کننده های حرفه ای این اپلیکیشن است. از این اپلیکیشن به عنوان بهترین اپلیکیشن برای وایرایش چندین ویدیو به طور همزمان یاد میشود و در نوع خود بهترین است. شما میتوانید از تمام تنظیمات آن مانند سرعت، تایم لاین، ابعاد و ویرایش های صوتی استفاده کنید و همینطور یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن تنظیم ابعاد و کیفیت ویدیو برای 240 و 120 فریم بر ثانیه است. ما از این اپلیکیشن برای ویرایش ویدیوهای آی جی تی وی استفاده میکنیم. این اپلیکیشن سریع و کارآمد و راحت است و همین طور ابزار هایی برای تغییر کیفیت ویدیو دارد. این اپلیکیشن فقط برای پلتفرم آی او اس موجود است.

لینک دانلود اپلیکیشن LumaFusion برای آی او اس

13 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Splice

وقتی نوبت به ویرایش ویدیوهای کوتاه و بلند میرسد اسپلایز یکی از بهترین انتخاب ها است. این اپلیکیشن علاوه بر ویرایش های اولیه که در تمام اپلیکیشن ها ثابت است پایش را چندین قدم فراتر گذاشته است. شما این ویژگی را دارید که یک صورت را از ویدیو جدا کنید، انیمیشن های گرافیکی به آن اضافه کنید و اندازه ویدیو را تغییر دهید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن فوق العاده برای ساخت ویدیوهای اینستاگرامی و تیک تاک است. با مجموعه ای عظیم از اهنگ هایی که دارد این اپلیکیشن از بهترین های موجود در کل دنیا است! ویژگی دیگر این اپلیکیشن تغییر ابعاد ویدیو در تناسب با اپلیکیشن ای است که قرار است ویدیو را با آن به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن فقط برای پلتفرم آی اوس اس موجود است.

لینک دانلود اپلیکیشن Splice برای آی او اس

بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو همراه با فیلتر های جذاب

با توجه به اینکه امروزه در پست های اینستاگرامی ویدیو ها هم به اندازه عکس ها محبوب شده اند شما نیاز به اپلیکیشن دارید که استاندارد هایی که امروزه در اینستاگرام رعایت میشوند را برایتان ارائه دهند. ما از چندین اپلیکیشن یاد کردیم که افکت های متفاوتی را برای ویدیو های شما ارائه میداد و به زیبا تر شدن ویدیوی شما کمک میکرد ولی حالا اپلیکیشن هایی را میگوییم که به طور اختصاصی برای این کار ساخته شده اند.

14 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی VSCO

این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن برای عکاسان اینستاگرامی بوده و هست ولی اکثر افراد نمی دانند که با این اپلیکیشن میتوانید ویدیو هایتان را هم ویرایش کنید. این ویژگی کمتر شناخته شده به شما این ابزار را میدهد که افکت های جالبی را به ویدیوی خود اضافه کنید بدون توجه به اینکه چطور آن را پست میکنید. این اپلیکیشن فیلتر های متفاوتی برای زیباتر کردن ویدیوهای شما ارائه میدهد. این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم وجود دارد ولی برای داشتن آن باید 19.99 دلار به طور سالیانه بپردازید.

لینک دانلود اپلیکیشن VSCO برای اندروید

15 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Tezza

این اپلیکیشن بوسیله یکی از اینفلوئنسر های اینستاگرامی به نام تزا ساخته شده است. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ویرایش ویدیوها و عکس های اینستاگرامی است. شما با این اپلیکیشن میتوانید علاوه بر اضافه کردن فیلتر های متفاوت به ویدیوی خود تعداد زیادی از افکت های ویدیویی مثل، مه، حرکت آهسته، فریم و زیرنویس را اظافه کنید. از طرف دیگر میتوانید ویدیو را درون اپلیکیشن تنظیم کنید تا شدت نور، کنتراست و سایه ویدیو را تغییر دهید. این اپلیکیشن برای هردو پلتفرم موجود است و نیاز به ثبت نام ماهانه 3.99 دلار یا سالیانه 39.99 دلار دارد.

لینک دانلود اپلیکیشن Tezza برای اندروید

16 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Filmm

این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ساخته شده برای ویرایش ویدیوهای متفاوت و اضافه کردن افکت های متفاوت به آن میباشد. وقتی شما ویدیوی خود را به اپلیکیشن اضافه نموده اید میتوانید با استفاده از صد ها افکت این اپلیکیشن آن را به دلخواه تغییر دهید. این اپلیکیشن یکی از معدود اپلیکیشن هایی است که به شما اجازه اضافه کردن برند یا لوگوی مخصوص خودتان را میدهد. این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم به طور رایگان موجود است.

دانلود اپلیکیشن Filmm برای اندروید

اپلیکیشن هایی برای اضافه کردن افکت های جذاب

گاهی اوقات اضافه کردن یک عامل کوچک ولی زیبا به ویدیو هایتان میتواند باعث رشد سریع فالوور شود. این شما و این هم مجموعه ای از چند اپلیکیشن برای ایجاد تفاوتی کوچک در پست هایتان:

17 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Hyperlapse from Instagram

میخواهید چندین تایم لپس برای پست های اینستاگرامی بسازید ولی یک تبلت مخصوص ندارید تا افکت های خاص را به آن اضافه کنید؟ نگران نباشید چون خیلی ها این مشکل را دارند! به جای آن افراد زیادی از این اپلیکیشن استفاده میکنند تا تایم لپس هایی فوق العاده زیبا را تولید کنند. این اپلیکیشن به طور خودکار به ویدیوی تایم لپس شما ثبات و یک حالت سینماتیک خاص اضافه میکند. میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن ویدیویی از فروشگاه جدیدی که باز کرده اید ویدیوی تایم لپس بگیرید تا دوستان و فالوور هایتان بفمند در پشت صحنه چه اتفاقاتی افتاده است.

لینک دانلود اپلیکیشن Hyperlapse from Instagram برای آی او اس

18 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Life lapse

آیا دقت کرده اید که این روزها ویدیو های استاپ موشن چقدر در فضای اینستاگرام زیاد شده اند؟ به جای اینکه ساعت ها زمان برای یادگیری فوتوشاپ صرف کنید به راحتی میتوانید با این اپلیکیشن تصاویر را به هم متبط کیند تا یک ویدیوی استاپ موشن فوق حرفه ای بسازید.

لینک دانلود اپلیکیشن Life lapse برای اندروید

19 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Picplaypost

با این اپلیکیشن میتوانید چندین ویدیو را به طور همزمان در یک ویدیو جمع آوری کنید! چیزی که این اپلیکیشن را خاص کرده است قابلیت تغییر و ویرایش ویدیوهایی است که برای استوری های اینستاگرامی و یا ویدیو های آی جی تی وی آماده کرده اید. وقتی ویدیو های مورد علاقه تان را در اپلیکیشن انتخاب کرید میتوانید با این اپلیکیشن آن ها را به متصل کنید و یا زمانبندی ویدیو ها را به دلخواه تغییر بدید.وقتی کارتان تمام شد میتوانید زیرنویس ها، افکت ها و موسیقی های جذابی را ویدیو ها اضافه کنید. این اپلیکیشن برای هردو پلتفرم موجود است و یک دوره رایگان 14 روزه دارد.

لینک دانلود اپلیکیشن Picplaypost برای اندروید

20 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Mixkit

با این که از این اپلیکیشن نمیتوان به عنوان یک اپلیکیشن یاد کرد، ولی ما بازهم خواستیم تا میکس کیت را در لیست ود داشته باشیم. این اپلیکیشن آرشیوی از هزاران ویدیوی کاملا رایگان(بله منظور ما کاملا رایگان است)است که میتوانید از آنها برای ساخت کلیپ ها جذاب برای افزایش فالوور های اینستاگرامی تان استفاده کنید.

اپلیکیشن هایی برای زیرنویس ویدیوها

آیا میدونستید که چیزی حدود 85درصد ویدیوهای اینستاگرام بدون صدا دیده میشوند؟ همزمان با اینکه مردم پست های اینستاگرامی شما را نگاه میکنند یا استوری های شما را پشت سر میگذارند اگر ویدیوی شما یک سخنرانی باشد، یا یک ویدیو با آهنگی خاص بسیاری از افراد به دلیل صدای یاد آن نمیتوانند به آن گوش دهند. اضافه کردن کپشن ها به ویدیو هایتان میتواند باعث افزایش بیننده های شما شود. ناگفته نماند که اینستاگرام ویژگی جدید را ارائه داده است که قادر به اضافه کردن کپشن در 16 زمان مختلف به ویدیو های آی جی تی وی است.

21 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Clipomatic

این اپلیکیشن یکی از راحت ترین اپلیکیشن ها برای اضافه کردن کپشن به ویدیوهایتان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روبروی دوربین بایستید و حرف بزنید تا اپلیکیشن به طور خودکار به ویدیوی شما کپشن اضافه کند! از طرف دیگر شما میتوانید مدل این کپشن را تغییر دهید تا فیلتر ها و استایل های هنری متفاوتی به کپشن خود بیفزایید. این اپلیکیشن برای بیش از 25 زبان موجود است و از پلتفرم آی او اس پشتیبانی میکند.

لینک دانلود اپلیکیشن Clipomatic برای آی او اس

22 – اپلیکیشن ویرایش ویدیوی Anchor video

است. این اپلیکیشن آخرین ورژن از خانواده آنچورAnchor videoاگر شما یک پادکست دارید پیشنهاد ما استفاده از آنکر ویدئو است که به اینستاگرامر ها این اجازه را میدهد که فایل های ویدیویی خود را به یک ویدیوهای اینستاگرامی تبدیل کنند. این بدین معناست که اگر شما یک پادکست از مصاجبه طولانی کسی دارید به راحتی میتوانید آن را در این اپلیکیشن آپلود کنید و سپس صدا را در اپلیکیشن تنظیم کنید تا از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و فونت و افکت های متفاوتی که اپلیکیشن ارائه میدهد را انتخاب کنید. این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است.

لینک دانلود اپلیکیشن Anchor video برای آی او اس

رشد محتوای ویدیویی در اینستاگرام همچنان ادامه دارد ، بنابراین وقت آنالیز پست و استوری ها شده ، فیلم های خود را متناسب با پست های خود ویرایش کنید و فیلم های پویاتر را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که پس از ویرایش فیلم های خود ، می توانید پست های ویدئویی اینستاگرام خود را با برنامه ریزی و به طور خودکار بعدا منتشر کنید. دقیقاً مانند آنچه در تصاویر خود انجام می دهید! فقط فایل ویدئویی خود را از بخش ویدیو های اینستاگرامتان به تقویم خود بکشید و رها کنید ، یک تصویر کوچک از فیلم خود انتخاب کنید و برای ارسال زمان و تاریخ برنامه ریزی کنید! بعلاوه ، می توانید ویدیوی خود را در پست خود پیش نمایش کنید، بنابراین هرگز در مورد حفظ زیبایی زیبایی اینستاگرام یک قدم را از دست نخواهید داد!

منبع : later.com

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

۱۱ روش برای افزایش تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید روش اول بهترین زمان پست گذاری خود را کشف کنیدروش دوم با استیکرهای استوری اینستاگرام…

بیشتر بخوانید

۵ حقیقت درباره الگوریتم اینستاگرام

آنچه در این پست میخوانید آیا آماده اید که فرق واقعیت و دروغ را در مورد الگوریتم اینستاگرام بفهمید؟واقعیت اول:…

بیشتر بخوانید

۱۱ روش برای بازاریابی در اینستاگرام ۲۰۲۱

حدود ۵۰۰+ میلیون نفر از آنها هرروز به این برنامه سر میزنند. با این آمار شگفت انگیز مطمئنا شما هم مایل به بازاریابی در اینستاگرام هستید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *