پیام رسان جدید اینستاگرام

پیام رسان جدید اینستاگرام

در تاریخ 29 سپتامبر سال 2020 (8 مهر 1399) پیام رسان جدید اینستاگرام که با برنامه مسنجر  مرتبط است معرفی شد. از آنجایی که روزانه بیش از 100 میلیارد پیام در این برنامه ارسال می شود، اینستاگرام به فکر رشد و تکامل پیام رسان خود افتاده است. این روزها مردم برای راحتی و زیبایی بیشتر در برقراری ارتباط با دوستان، بیشتر از میم ها، تصاویر GIF، و تماس های ویدیویی استفاده می کنند که پیام رسان اینستاگرام (دایرکت) همه ی این قابلیت ها را ندارد.

مسنجر چیست ؟

در این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری در فضاهای خصوصی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. بیش از یک میلیارد نفر در حال حاضر از “مسنجر” به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن فایل ها، معاشرت با خانواده و دوستانشان استفاده می کنند. به همین دلیل است که اینستاگرام در حال ارتقاء پیام رسان خود می باشد تا برخی از جذابترین ویژگی های مسنجر را به اینستاگرام بیاورد. بنابراین، به زودی به بهترین تجربه جذاب پیام رسانی مسنجر دسترسی خواهید داشت. تصمیم این که از این قابلیت جذاب استفاده کنید بر عهده ی شماست.

فعال سازی مسنجر در اینستاگرام

ویژگی های پیام رسان جدید اینستاگرام

اینستاگرام بیش از 10 ویژگی به پیام رسان خود اضافه کرده است تا شما بتوانید با دوستان خود بهتر در ارتباط باشید. ویژگی هایی مانند ریپلای کردن پیام ها و تنظیم رنگ و طرح پس زمینه گپ از مواردیست که که می توان به آنها اشاره کرد. قابل توجه است که روزانه بیش از 10 میلیون نفر محیط گپ Messenger خود را شخصی سازی می کنند. به زودی، استیکرهای متحرک، ایموجی ها، افکت های جذاب سلفی برای شما فعال می شود تا احساسات خود را در گپ بهتر منتقل نمایید.

با گذشت زمان ، روش های جالب دیگری نیز برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده در پیام رسان اینستاگرام مشاهده خواهید کرد. برخی از ویژگی ها مانند واکنش های ایموجی سفارشی و برچسب های سلفی که ابتدا در اینستاگرام در دسترس خواهند بود و به زودی به مسنجر می آیند.

در ادامه تمام ویژگی های پیام رسان جدید اینستاگرام اضافه را معرفی می کنیم.

در سراسر برنامه ها ارتباط برقرار کنید (Communicate Across Apps): با استفاده از هر دو برنامه برای ارسال پیام و پیوستن به تماس های ویدئویی ، به طور یکپارچه با دوستان و خانواده خود در سراسر Instagram و Messenger ارتباط برقرار کنید.

با هم تماشا کنید (Watch Together): در این قابلیت شما می توانید از تماشای فیلم ها در Facebook Watch ، IGTV ، Reels (به زودی!) ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و موارد دیگر در کنار یک تماس ویدیویی با دوستان و خانواده لذت ببرید.

حالت ناپدید شدن (Vanish Mode): در این قابلیت شما می توانید انتخاب کنید که پیام های دیده شده پس از مشاهده یا هنگام بستن گپ از بین بروند.

برچسب های سلفی (Selfie Stickers): در این قابلیت می توانید افکت های جذاب در سلفی خود ایجاد کنید تا در مکالمه استفاده کنید.

چت های رنگی (Chat Colors): چت های خود را با پالت های سرگرم کننده شخصی کنید.

واکنش های ایموجی سفارشی (Custom Emoji Reactions): از میان شکلک های مورد علاقه خود میانبر ایجاد کنید تا سریع به پیام های دوستان واکنش نشان دهد.

بازارسال (Forwarding): به راحتی محتوای خود را با حداکثر پنج دوست یا گروه به اشتراک بگذارید.

پاسخ ها (Replies): مستقیماً به یک پیام در گپ خود پاسخ دهید و مکالمه را ادامه دهید.

جلوه های پیام متحرک (Animated Message Effects): با جلوه های ارسال متحرک ، استعداد بصری به پیام خود اضافه کنید.

کنترل پیام (Message Controls): تصمیم بگیرید که چه کسی می تواند مستقیماً به شما پیام دهد و چه کسی نمی تواند به شما پیام دهد.

به روزرسانی پیشرفته و مسدود کردن (Enhanced Reporting and Blocking Updates): اکنون می توانید علاوه بر پیام های تک در اینستاگرام ، مکالمات کامل را گزارش دهید.ویژگی های مسنجر در اینستاگرام

تغییر اصلی در پیام رسان جدید اینستاگرام

تغییر اصلی این است که افرادی که از برنامه مسنجر استفاده می کنند اکنون می توانند بدون نیاز به نصب برنامه جدید ، در اینستاگرام به شما دسترسی پیدا کنند و همچنین شما می توانید با پیام رسان اینستاگرام به کسانی که برنامه مسنجر را دارن پیام دهید و نیازی به نصب برنامه دیگری ندارید.

صفحه پیام مسنجر و اینستاگرام

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

۱۱ روش برای افزایش تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید روش اول بهترین زمان پست گذاری خود را کشف کنیدروش دوم با استیکرهای استوری اینستاگرام…

بیشتر بخوانید

۲۲ تا از بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید ۱- چند اپلیکیشن برای ویرایش های سریعتر و راحت تراپلیکیشن هایی برای ویرایش های حرفه…

بیشتر بخوانید

۵ حقیقت درباره الگوریتم اینستاگرام

آنچه در این پست میخوانید آیا آماده اید که فرق واقعیت و دروغ را در مورد الگوریتم اینستاگرام بفهمید؟واقعیت اول:…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *