۵ حقیقت درباره الگوریتم اینستاگرام

آیا آماده اید که فرق واقعیت و دروغ را در مورد الگوریتم اینستاگرام بفهمید؟

در سری استوری های اکانت خود اینستاگرام، اینستاگرام به رایج ترین سوالات کاربران در مورد نحوه کار الگوریتم اینستاگرام پاسخ می دهد. این شما و این هم پاسخ هایی که منتظرش بودید:

واقعیت اول: تمامی اکانت ها به اندازه یکسان ارزش دارند.

آیا می خواهید اکانت خود را به یک اکانت کاری تبدیل کنید ولی از پیامد های اون میترسید؟ نیازی به اضطراب نیست چون اینستاگرام اعتراف کرده که تمامی اکانت ها به اندازه یکسان ارزش دارند. در واقع همه این ها به شاخص حقیقی اکانت ربط دارد، اگر کاربر پست های مناسبی بگذارد و مشتری ها نیز راضی باشند نتیجه این است که پیامد بسیار بهتری خواهید گرفت.

نکته جالب دیگر در مورد اکانت های کاری اینستاگرام این است که میتوانید پست ها را تنظیم کنید تا در زمان معینی که شما تعیین کرده اید به طور خودکار پست کند. این زمان بسیار زیادی را برای شما ذخیره می کند و از سوی دیگر تمام نگرانی شما را برای از خواب بیدار شدن های در موقع برای قرار دادن پست های جدید از بین میبرد.

واقعیت دوم: تمام کامنت ها با هر اندازه ای برای اینستاگرام ارزش یکسان دارد.

یکی از بزرگترین دروغ هایی که تا به حال در مورد اینستاگرام گفته شده است این است که اینستاگرام تا لحظه ای که طول یک کامنت بیشتر از 3 کلمه نباشد آن را به حساب نمی آورد. واقعیت این است که تمامی کامنت ها پست میشوند و صاحب اکانت آن ها را میبیند حتی اگر در حد یک ایموجی یا دو عدد باشند. کامنت ها نقش بسیار زیادی در نوع فعالیت اکانت شما دارند، بنابراین شما باید به طور منظم به کامنت های خودتان پاسخ بدهید. این امر باعث خواهد شد که پست های شما فعال تر شوند چون مشتری احساس خواهد کرد که شما برای آن ارزش قائلید و همین باعث یک پیشرفت در آینده شما خواهد شد.

واقعیت سوم: 30 دقیقه اولی که پستی را گذاشته اید تعیین کننده رتبه شما نخواهد بود.

این مطلب در سال های اخیر غوغای بزرگی به راه انداخت که اینستاگرام بالاخره این را قبول کرد. این واقعیت دارد که پست ها در سی دقیقه اول طبق الگوریتم اینستاگرام نمایش داده نمی شوند فقط به این دلیل که در سی دقیقه اول پست محسوب نمی شوند. برنامه ریزی پست های اینستاگرامی تان برای اینکه در ساعات مشخصی از روز خودکار آپلود شوند ایده خوبی است که بیننده بتوانند شما را راحت تر کنند.

واقعیت چهارم: عکس ها و ویدیوها ارزش یکسانی دارند.

اینستاگرام شایعات بزرگی با قبول کردن این واقعیت در نزدیک ترین پرسش و پاسخ ارائه داد. اینستاگرام تایید کرد که تصاویر و ویدیو ها هر دو از ارزش یکسانی برخوردار هستند. اینستاگرام بر این اساس کار میکند که پست ها را بر اساس علایق شما به شما نمایش دهد پس اگر شما ویدیو های بیشتری را لایک کرده باشید در نتیجه ویدیو های بیشتری براش شما نشان داده خواهد شد. این امر در بسیاری از موارد کاربرد مناسبی برای اکانت های تجاری خواهد داشت. از طرف دیگر ویدیو ها 4 برابر فضای بیشتری را نسبت به عکس ها را اشغال میکند که برای اکثر اکانت های کاری یک امتیاز بزرگ است.

واقعیت پنجم: تقلب قبول نیست!

با توجه به سیستم هوش مصنوعی قدرتمند اینستاگرام این شبکه اجتماعی هرگونه تقلبی مانند استفاده از ربات های کامنت دهی و غیره را شناسایی می کنه و روی اکانت شما تاثیر گذار است. اینستاگرام در پرسش و پاسخ اخیر خود اعلام کرد که شما هرچقدر هم استادانه تقلب کنید باز هم سیستم هوش مصنوعی اینستاگرام شما را شناسایی میکند. اگر میخواهید که فالوور های بیشتر و مشتری های بیشتری را در سال 2021 جذب کنید تنها راه شما گذاشتن پست ها به طور منظم متداوم است. ایجاد یک رابطه صمیمی و متداوم با مشتری باعث ابراز علاقه ای دو طرفه بین هر دو طرف میشود.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

۱۱ روش برای افزایش تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید روش اول بهترین زمان پست گذاری خود را کشف کنیدروش دوم با استیکرهای استوری اینستاگرام…

بیشتر بخوانید

۲۲ تا از بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید ۱- چند اپلیکیشن برای ویرایش های سریعتر و راحت تراپلیکیشن هایی برای ویرایش های حرفه…

بیشتر بخوانید

۱۱ روش برای بازاریابی در اینستاگرام ۲۰۲۱

حدود ۵۰۰+ میلیون نفر از آنها هرروز به این برنامه سر میزنند. با این آمار شگفت انگیز مطمئنا شما هم مایل به بازاریابی در اینستاگرام هستید.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *