مراحل ساخت اکانت اینستاگرام (ساده‌ترین و کامل‌ترین روند)

ثبت نام اینستاگرام

مراحل ساخت اکانت اینستاگرام روند بسیار ساده‌ای دارد اما باید برای آن، نکات مهمی را در نظر داشته باشید. برای اینکه پا به دنیای این نرم افزار کاربردی بگذارید لازم است در ابتدا مراحلی که به طور کامل در مورد آنها توضیح خواهیم داد را در نظر بگیرید.

ساختن پیج اینستاگرام

ساخت اکانت اینستاگرام به ساده‌ترین شکل

روزانه به تعداد کاربران و طرفداران اینستاگرام اضافه می‌شود و در مقابل آن نیز نیازهای کاربران برای کار با آن متفاوت و گسترده‌تر می‌شود. این برنامه تقریبا به یک ضرورت برای جامعه امروزی تبدیل شده است و لازم است آنرا در تلفن همراه، همیشه با خود داشت.

البته هنوز برخی از افراد بر این عقیده‌اند که نیازی به داشتن اینستاگرام ندارند ولی با شرایط حاکم بر زمان برای به روز بودن، کاربرد، ارتباطات و همینطور برای کسب درآمد، داشتن اکانت اینستاگرام لازم خواهد شد. در مراحل بسیار ساده ساخت اکانت را برایتان با نکاتی که لازم است در نظر داشته باشید، ارائه کرده‌ایم. با ادامه این مقاله همراه باشید.

مرحله اول؛ دانلود اینستاگرام

یکی از مواردی که در ابتدا اعضای جدید، برای با این برنامه باید در نظر داشته باشند، دانلود  برنامه‌ی اینستاگرام از منبع معتبر است.

راهکارهای مختلفی برای دانلود این برنامه وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها جستجو کردن “دانلود برنامه اینستاگرام” در گوگل است که می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف به آن دست پیدا کنید.

اما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه نسخه اصلی، جدید، بدون باگ و ایمن این برنامه را داشته باشید، آنرا از “اپ استور” برای گوشی‌های آیفون یا “پلی استور” برای گوشی‌های اندروید دانلود کنید.

اگر نسخه ویندوز اینستاگرام را می‌خواهید، بهتر است مستقیم وارد سایت اینستاگرام “https://www.instagram.comشوید. از این طریق می‌توانید آنرا در مرورگر ویندوز فعال کنید. اما باید توجه داشته باشید که برخی از امکانات برای آن وجود ندارد.

برای دانلود از طریق “اپ استور” یا “پلی استور”، ابتدا وارد این اپلیکیشن ها شوید:

پلی استور در قسمت جستجو، instagram را بنویسید:

 

جستجوی اینستاگرام

سپس با کلیک بر دکمه ی Install برنامه را نصب کنید:

مرحله دوم؛ ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام

بعد از اینکه برنامه رسمی اینستاگرام نصب شد، باید سراغ ساخت اکانت رفت. برای این منظور باید در ابتدا “Sign Up” را انتخاب کنید و همینطور تصمیم گرفته باشید که با شماره تلفن همراه، اکانت فیس بوک یا ایمیل‌تان قرار است حساب کاربری اینستاگرام خود را بسازید.

ثبت نام

بعد از آن گزینه مورد نظر را در قسمت “sign up with email or phone number” شماره تلفن یا ایمیل را درج کنید. در گوشی‌های آیفون در قسمت “create new account” باید اطلاعات تکمیل شوند.

وارد کردن ایمیل

توجه داشته باشید که اگر با شماره تلفن وارد می شوید، شماره تلفن را باید با کد کشور وارد کنید. بعد از پر کردن این گزینه اگر با شماره تلفن همراه وارد شده باشید برای شما یک کد تاییدیه ارسال می‌شود که باید آنرا وارد کنید تا به مرحله بعد وارد شوید. در صورت ساخت اکانت با ایمیل نیازی به این کار نخواهد بود.

نکته‌ی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اگر اکانت فیس بوک فعال دارید می‌توانید از طریق ورود با اکانت فیس بوک به اینستاگرام وارد شوید. برای این منظور فقط باید روی گزینه “Log In with Facebook” کلیک کنید تا ادامه مراحل ساخت اکانت را طی کنید.

مرحله سوم؛ انتخاب نام و رمز

تا اینجا حدود نیمی از راه را برای داشتن اکانت طی کرده‌اید اما باید برای تکمیل، نام مورد نظر خود را در قسمت “full name” و رمز عبور دلخواه خود را در قسمت “password” وارد کنید.

نام کاربری و رمز عبور

اگر پیج فروشگاهی، آموزشی یا هر پیجی که قرار است از آن درآمد داشته باشید را می‌خواهید راه‌اندازی کنید، بهتر است نامی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌هایی مانند خاص بودن، به یاد ماندنی بودن و همینطور جذابیت را داشته باشد تا همواره در ذهن کاربران بماند و به کسب و کارتان هم مربوط باشد.

نام کاربری مخصوص خود شما است و باید علاوه بر اینکه تعداد کاراکترهای لازم را شامل می‌شود، تکراری هم نباشد. بعد از وارد کردن این قسمت‌ها روی گزینه Next کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

مرحله چهارم؛ ورود به اینستاگرام

به اینستاگرام خوش آمدید

بعد از ورود به این مرحله، اینستاگرام برای شما یک اکانت ایجاد کرده است. برای شما چند پیشنهاد خواهد داشت که یکی از آنها در رابطه با پیدا کردن دوستان است. اینکه آیا تمایل دارید شماره تلفن‌های ذخیره شده در اینستاگرامتان همگام‌سازی شوند یا خیر؟

در صورت عدم تمایل فقط کافی است گزینه Skip را انتخاب کنید. اگر این پیشنهاد را قبول کنید طبق اسکنی که روی مخاطبین تلفن همراه انجام می‌شود، گزینه‌هایی که اینستاگرام روی آنها فعال است، برای follow کردن به شما پیشنهاد خواهند شد.

اکانت اینستاگرام شما آماده است و برای تکمیل اطلاعات فقط باید تنظیمات مورد نیاز آنرا در قسمت پروفایل انجام دهید.

جمع‌بندی

با پیش بردن مراحل به صورت گام به گام مشکلی برای ایجاد اکانت خود نخواهید داشت. اما سعی کنید در قسمت تنظیمات حتما برای بالا بردن امنیت اگر با شماره تماس وارد شده‌اید، ایمیل شخصی خود را نیز وارد کنید. علاوه بر این مورد بهتر است password و username خود را به خوبی به یاد بسپارید یا اینکه در جایی یادداشت کنید.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

۱۱ روش برای افزایش تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید روش اول بهترین زمان پست گذاری خود را کشف کنیدروش دوم با استیکرهای استوری اینستاگرام…

بیشتر بخوانید

۲۲ تا از بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو در سال ۲۰۲۱

آنچه در این پست میخوانید ۱- چند اپلیکیشن برای ویرایش های سریعتر و راحت تراپلیکیشن هایی برای ویرایش های حرفه…

بیشتر بخوانید

۵ حقیقت درباره الگوریتم اینستاگرام

آنچه در این پست میخوانید آیا آماده اید که فرق واقعیت و دروغ را در مورد الگوریتم اینستاگرام بفهمید؟واقعیت اول:…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *